Zde platí stejné doporučení jako u předchozí imaginace s dodatkem, že chuť je nejméně používaný smysl v magické vědě a jeho vývin proto není tolik důležitý, jako vývin smyslů předešlých. Přesto pravý zasvěcenec význam chuťové imaginace vidí, a proto bude dalšímu školení tohoto smyslu věnovat náležitou péči.
Opět začněte se známými a výraznými chutěmi, např. s chutí čokolády, jablka, jahody atd. Při tom je třeba, aby chuť dané potraviny byla vnímána s takovou intenzitou, "až se vám začnou sbíhat sliny". Po takovém cvičení byste měli mít dojem, jako byste právě dojedli. Některým žákům pomůže, když si představují, že jedí dané jídlo a symbolicky přežvykují. Ovšem v budoucnu byste měli od těchto berliček upustit a být schopni imaginovat si jakoukoliv chuť, ať dobrou či nedobrou, alespoň po dobu 5 min.
Těmito průpravnými cviky vaše práce se smysly zdaleka nekončí, ale už jste své smysly zbystřili či probudili k životu a imag. schopnosti se budou dále rozvíjet.